Semtlere Göre Dualar

9 TL

Duanın gücü nedir? Etki alanı nelerdir? Nasıl dua edilir? Kimin duası kabul olunur? Ateistin duası olur mu? Duaların ve bedduaların gücü! Esenköy, Etiler, Taksim, Ümraniye, Üsküdar, Eminönü, Beşiktaş, Esenler, Alibeyköy, Bakırköy, Kasımpaşa ve İstanbul’un tüm semtleri nasıl dua ediyor ya da etmeli? Ankara, İzmir, Konya, Bolu, Gümüşhane, Diyarbakır, Sivas (81 il) gibi şehirlerin semtlerinde nasıl dua ediliyor / edilmeli?

Evde kalmış kızlar duasından, sosyete semtlerinin dualarına; denize düşenler ve yılana sarılanların duasından, davulcu duasına, zelzele duasından dönmelerin dualarına; 657’ye tabi memurların dualarından, muhafazakar patronların dualarına; gecekondu semtlerinden, gökdelen bölgelerinin dualarına...

Nişantaşı Kız Lisesi öğretmeni Hüseyin Akın’dan sıradışı, şaşırtıcı, sorgulayıcı ve çarpıcı bir kitap! Semtinizin duasını başkalarından değil bu kitaptan öğreneceksiniz!

Semtinize göre posta kodunuz varsa duanız da olmalı!

Kategori İslam
Cilt Türü Karton Kapak
Basım Tarihi: Aralık 2004
Basım Yeri: İstanbul
Baskı Sayısı 1
Ebat:
Dil: Türkçe
Kağıt Türü: 2. Hamur
Sayfa Sayısı: 189
ISBN: 9789756174005
Hüseyin Akın

Doğumu: 8 Şubat 1965, Türkeli/ Sinop

Bütün öğrenim hayatı İstanbul’da geçti. Şişli İmam Hatip Lisesi (1983) ve Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesini (1989) bitirdi. Çeşitli yerlerde öğretmenlik yaptı. Halen İstanbul’da öğretmenliğe devam ediyor. Özülke dergisini kurdu ve yönetti. Milli Gazete, Akit, Sağduyu gazetelerinde kültür-sanat yazıları yazdı. Halen İbrahim Tenekeci ile Kırklar dergisini yayına hazırlamaktadır. Şiir dışında denemeler yazdı. Şairin şiir üzerine yazdıklarını içeren Deneme-Yanılma isimli deneme dosyası yayına hazırlık aşamasındadır. Yazı ve şiirleri İkindi Yazıları, Kardelen, Düşçınarı, Endülüs, Ünlem, Özülke, Kırklar dergilerinde yayımlandı.

Eserleri

Şiir: Sevmek, Karanfil ve Kiraz (1997), Ay Tanığım Olsun (1998), Çöl Vaazları (2001)

“Hüseyin Akın’ın şiiri, ilk bakışta da son bakışta da ‘mütevazı’ bir şiir. Bu ‘mütevazılık’ Hüseyin Akın şiirinin hem köşelerini hem de imkânlarını belirliyor. (...) Hüseyin Akın, hem tematik hem de müzikal anlamda ‘iddiasız’. Bu da şiirine bir sıcaklık, bir söyleyiş farkı getiriyor. Büyük aşklar, imkânsız birliktelikler, kâbuslar, intiharlar falan yok onun şiirlerinde. Bunların yerine sokaklar, yorganlar, kuşlar ve çamaşırlar var.” (İsmail Kılıçarslan) “(...) Hüseyin Akın, ‘Çöl Vaazları’ ile kendinden başlayarak hayata ve insana dokunaklı ritmler eşliğinde sade sözler söylüyor. Bazen kısık sesle, bazen suskun konuşuyor mısralarda. Ütopyalara ve insana sırt dönen her şeye set çekiyor kelimelerden. (...) Akın, bilinçli olarak şiirine nefes alıp vermenin sesini sokuyor.” (Adem Özbay)

Kullanıcı Yorumları

Henüz hiç yorum yapılmadı.

Yorum Yap

Yorum yapmak için kullanıcı hesabınızla giriş yapmalısınız!

Giriş yapmak için lütfen tıklayınız.